1. Cześć Gość. Przeglądasz forum dzięki firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

WordPress PROBLEM

Dyskusja w 'Wordpress' rozpoczęta przez użytkownika wysior, 3 Maj 2012.

Ładowanie...
  1. wysior

wysior Nowy użytkownik Noobie

Local Time:
    22:42
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS211j
    Witam!
    Mam problem z Wordpressem. Jestem że tak powiem zielony jeżeli chodzi o Synology i Wordpressa i chciałbym podpytać o jakieś pomysły do rozwiązania problemów. Mianowicie z tego co znalazłem w 'szukaj' to apropo nie funkcjonowania strony lokalnie. Ja mam jeszcze problem który się pojawił w trakcie rozgryzania WP że nie chce mi utworzyć w folderze 'web' folderu ze stroną jąką mu podaję w ustawieniach strony, w tym miejscu gdzie się wpisuje tytuł itd. Poradźcie mi coś w związku z tym. Nie wiem w ogóle jak skonfigurować jakąś bazę danych itd. Próbowałem też na Joomla coś zdziałać, ale nie mogłem chociażby wgrać polskiego języka, bo wyszedł komunikat że nie może utworzyć folderu. W czym jest rzecz? Może jakaś porada krok po kroku?

Dodam że Synek jest za routerem i mogę mu przekierować w razie czego część portów. Oprócz tego mam dyndnsa skonfigurowanego który służy też do łączenia się z dyskiem sieciowym w synku, w ramach udostępniania plików firmowych. Mam też użytkownika z uprawnieniami administratora o jakiejś tam nazwie. Bardzo proszę o pomoc...

2. Spooner

Spooner Entry Technician Q Associate

Miejscowość:
    Warszawa
    Local Time:
    Oceny:
    +5 / 0 / -0
    Followers:
    1
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS715, DS212
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
  3. sonias

sonias Nowy użytkownik Noobie

Local Time:
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    nie mam