1. Cześć Gość. Czy wiesz, że według analizy rynku urządzenia:

    • QNAP - stanowią 63% rynku,
    • Synology i pozostali - tylko 37% rynku?

    To forum przeglądasz dzięki sponsorowi - firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

Wasze kamery

Dyskusja w 'Surveillance Station' rozpoczęta przez użytkownika unr3al2, 3 Październik 2011.

Ładowanie...
  1. grzegorzsa
    Offline

    grzegorzsa Network Architect Q's Professional

    Dołączył:
    27 Wrzesień 2010
    Wiadomości:
    542
    Local Time:
    04:44
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    1
    Synology:
    DS710+, DS411+
    Niby w tych było taniej jakiś czas temu
    teonet.pl
    aksonet.pl
    usb.com.pl
    monitoring.bydgoszcz.pl
    ale teraz nie porównywałem
     
  2. Krwiak
    Offline

    Krwiak SysOp Administrator

    Dołączył:
    27 Maj 2008
    Wiadomości:
    2 415
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +10 / 1 / -0
    Followers:
    1
    Ja tylko dodam, że nie ma szans, że Etrovision jest taniej niż u nas :)
     
  3. Piotrek
    Offline

    Piotrek System Engineer Q Specialist

    Dołączył:
    12 Luty 2011
    Wiadomości:
    144
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x69 Pro
    Ethernet:
    100 Mbps
    TS-x69 Pro 100 Mbps
    Poniżej zamieszczam porównanie na szybko 2 wybranych modelów kamer IP Etrovision. Dodam że w sklepie EPA brakuje najtańszych modeli tj. EV6131HW, EV6130, EV6532A (Źródło: Ceneo) - nie będę się wypowiadał co do jakości produktów, których brak w sklepie EPA, ponieważ ich nie testowałem - stwierdzam tylko co zaistniało.

    Etrovision
    Model EV6551AP-BI:
    EPA Systemy:
    http://epasystemy.pl/pl/kamera-sieciowa ... ap-bi.html

    Inne sklepy:
    http://kamera-ip.com.pl/kamera-ev6551ap ... -1200.html
    http://kamery-przemyslowe.com.pl/kamera ... -1200.html
    http://www.teonet.pl/kamera-sieciowa-et ... ap-bi.html

    Model EV6551AP-CI:
    EPA Systemy:
    http://epasystemy.pl/pl/kamera-sieciowa ... ap-ci.html

    Inne sklepy:
    http://www.vobis.pl/oferta/peryferia/ur ... ap-ci.aspx
    - coś nie tak nawet Vobis ma taniej od dystrybutora.
    http://www.teonet.pl/kamera-sieciowa-et ... ap-ci.html

    Fakt ceny w sklepach, które niedawno podawałem na PW mogły się zmienić - tak jest ze wszystkim i nic w tym dziwnego (w każdym razie różnica wtedy była spora). Nie sprawdzałem obecnie, ponieważ sam jakiś czas temu zakupiłem Brickcom'a CB-100Ae - więc na razie nie potrzebuję kamery.

    @Krwiak - Dlaczego na stronie synology.com.pl nie ma listy oficjalnych sprzedawców - tak jak to było kiedyś? Zdenerwowało Ciebie to że u niektórych było taniej?

    Linków nie chciałem podawać oficjalnie na forum żeby nie robić nikomu reklamy - bo jaki mam w tym interes? - żadny, poza tym żeby kupić jak najtaniej i nie przepłacać.

    Odnośnie dystrybucji Synology jest dużo tańsza duża firma we Wrocławiu, która oczywiście sprzedaje hurtowo, ale i tak w sklepach, które się u niej zaopatrują różnica jest spora - wierzcie mi byłem w szoku. Właściwie wiem o tym sklepie od jednego forumowicza, który niedawno kupował Synology. Dodatkowo sklep ten miał dużo oddziałów i można było odebrać osobiście - więc z ewentualną reklamacją nie ma większych problemów i nie pokrywa się kosztów transportu. Czekam na dostawę mojego modelu, który chcę kupić.
     
  4. Krwiak
    Offline

    Krwiak SysOp Administrator

    Dołączył:
    27 Maj 2008
    Wiadomości:
    2 415
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +10 / 1 / -0
    Followers:
    1
    Ceny fajne szkoda tylko, że jak złożysz zamówienie to się okaże, że nie ma nic na stanie. Różnica cenowa wynika z tego, że u nas cena zmienia się w raz z kursem EUR, ceny w sklepach, które podałeś odpowiadają czasom gdy EURO kosztowało 3,9 zł.

    Głównym powodem było to, że pokazując na stronie takich sprzedawców gwarantowaliśmy klientom, że kupując u nich mają pewność iż otrzymają od nas pełne wsparcie techniczne. Niestety mijało się to z celem ponieważ sprzedawcy zaczęli sprowadzać sprzęt dziwnymi kanałami, natomiast klient końcowy, który chciał porady technicznej kontaktował się już bezpośrednio z nami, po weryfikacji numeru seryjnego odsyłaliśmy go do miejsca zakupu.

    Oczywiście klient końcowy był rozgoryczony bo miał sprzęt, ale bez wsparcia, co więcej argumentował, że kupił w sklepie xyz tylko dlatego, że dany sklep był przez nas polecany, więc to jest nasza wina, że został wprowadzony w błąd przez nas i to my powinniśmy mu to wsparcie udzielić. Żeby uniknąć takich nieporozumień lista ta została usunięta :), rozumiem, że twój sklep był na tej liście?

    Dla klientów, którzy trafili na nieuczciwego sprzedawcę, który po sprzedaży nie udziela wsparcia technicznego przygotowaliśmy EPA Care Pack.

    Jest dużo tańsza od kogo?
    W sklepach których ?
    Dobry PR, mam wrażenie, że jesteś pracownikiem tej firmy ;), czepiasz się wszystkiego, przedstaw się kim jesteś, bo naprawdę nie rozumiem jaki masz cel, z tego co widzę na każdym kroku krytykujesz i próbujesz udowodnić, że EPA jest zła :).
     
  5. Piotrek
    Offline

    Piotrek System Engineer Q Specialist

    Dołączył:
    12 Luty 2011
    Wiadomości:
    144
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x69 Pro
    Ethernet:
    100 Mbps
    TS-x69 Pro 100 Mbps
    Nie sądzę, aby te ceny - przynajmniej cześć - były nieaktualne. Model EV6551AP-BI w 2 pierwszych sklepach ma napisane że został dodany 04 listopada 2011 roku. Kurs euro na ten dzień: 4,34 PLN. Kurs na dziś: 4,48 PLN (Źródło: http://waluty.onet.pl/eur-euro,18910,82 ... chiwum-nbp). Nie sądzę, aby z tego powodu jeżeli nawet ktoś zmienia kurs ceny aż tak wzrosły. Poza tym nie rozumiem dziwnej praktyki: Dlaczego jak ktoś ma produkt na stanie - u siebie w magazynie tak ogląda się na inne waluty i to dystybutor na Polskę? Pomijając kurs euro dlaczego sądzisz że sklepy, które wymieniłem nie mają tego na stanie i cena jest nieaktualna. Ok, nie dzwoniłem tam dziś i nie pytałem, ale nie zakładam z góry że cena jest nieaktualna.

    Czemu o tych sklepach, które sprowadzają niewiadomo skąd nie wspomniałeś wcześniej na forum tylko dziś i podstronę usunęłeś "po cichu"? Stronę usunęłeś, a nas nie powiadomiłeś o tym fakcie iż są jakieś "podróby" na rynku. Dziwne.

    Nie mojego sklepu nie było na tej liście, bo on bierze od innego dystrybutora - jeżeli koniecznie chcesz wiedzieć od kogo to wiedz że jest to firma AB SA największy dystrybutor IT i elektroniki użytkowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Spółka, która od 2006 roku jest notowana na warszawskiej GPW, prowadzi działalność w Polsce, Czechach i na Słowacji, sprzedając produkty największych światowych producentów nowoczesnych technologii do ponad 12 tysięcy partnerów handlowych - dealerów, VAR, hipermarketów, integratorów, sklepów i hurtowni komputerowych. 30 października 2007 roku spółka przejęła czeski ATComputers Holding - wicelidera na rynku dystrybucji IT w tym kraju. Po tej akwizycji w skład Grupy AB wchodzą trzy spółki dystrybucyjne działające na trzech lokalnych rynkach (AB, AT Computers i AT Computer Slowacja), AT Compus (największy producent PC w Czechach), Comfor Stores (spółka zarządzająca siecią sklepów detalicznych własnych i franczyzowych). (Źródło: http://www.ab.pl/ofirmie.html).

    Jeszcze nie dawno EPA Care Pack był dostępny tylko dla osób, które kupią u Was Synology i tak na dobrą sprawę wydłużało to gwarancję o 1 rok (bo 2 lata były podstawowo) :shock:.

    Dużo tańsza oczywiście od twojej. Żeby nie było możesz się zapytać użytkownika, który pisał w tym temacie: post14110.html#p14110. Ja nie będę pisał, bo mam swoje zasady. Uważam że to co napisałem jest wystarczające i można to zweryfikować. Oczywiście, gdy dzwoniłem się zapytać do AB w ubiegłym tygodniu o dostawę osoba z którą rozmawiałem zastrzegła iż cena może być trochę inna, ale fakt jest faktem że użytkownik, który pisał w wyżej podanym temacie nabył Synology po takiej cenie jak napisał.

    Zamiast wmawiania nam i podejrzewania nas mógłbyś opuścić ceny :) Tak na Święta. Wszystkich, którzy skomentują twoją wypowiedź lub firmę próbujesz zmieszać z błotem i wmawiasz innym że to widocznie ktoś z konkurencji. Zauważ iż ja nie wciskam w każdy post linków do tańszej konkurencji i podaję linki do różnych firm/sklepów, a ty mnie podejrzewasz o to że jestem PR jednej firmy :lol:.

    EPA nie jest zła tylko ceny EPA. Znowu wmawiasz mi coś czego nie powiedziałem.
     
  6. Krwiak
    Offline

    Krwiak SysOp Administrator

    Dołączył:
    27 Maj 2008
    Wiadomości:
    2 415
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +10 / 1 / -0
    Followers:
    1
    Nie musisz tego rozumieć, próbuję ci wytłumaczyć jak jest.

    Strona została usunięta ponieważ było jak wyżej opisałem. Naszym celem nie jest kontrolowanie każdego klienta, który się u nas zaopatruje bo tak naprawdę jest to nie do zrobienia. Nie rozumiem tylko dlaczego zarzucasz mi, że zostało coś zrobione po cichu? Przede wszystkim pamiętaj, że to forum służy innym celom. Nie mamy obowiązku informowania na forum o praktykach innych firm.

    Czasami przed zakupem warto się zastanowić dlaczego u licha różnica w cenie jak tak spora? Nikt nigdy nie daje nic za darmo, najlepiej jest kupić najtaniej, a później oskarżać innych.

    Jak na zwykłego klienta wiesz dużo o tej firmie :), piękny PR.

    PS. Największy nie znaczy najlepszy, czy najtańszy.

    Znowu błąd, EPA Care Pack w takich cenach jak na sklepie jest dostępne tylko dla produktów z naszej dystrybucji, natomiast na sprzęt z poza naszej dystrybucji oferujemy także EPA Care Pack tylko, że w tym wypadku ceny są sporo droższe.

    Czytaj dokładnie, chłopaki wzięli wycenę w raz z EPA Care Pack, pamiętaj, że to jest opcja i bez niej ceny już się tak nie różnią.

    Ja cen nie mogę opuścić :), ale mogę załatwić rabaty dla użytkowników z forum, do tej pory kilku chłopaków skorzystało :) Z błotem nikogo nie mieszam, tylko prostuje co niektóre dziwne wypowiedzi. Może z tą konkurencją się zagalopowałem za co przepraszam. Sam przyznaj, że ludzie na forum piszą o sprawach technicznych, a ty łupiesz tematy handlowe?


    Przepraszam źle cię zrozumiałem i cieszę się, że tylko ceny cię niepokoją :).
     
  7. jacze
    Offline

    jacze Entry Technician Q Associate

    Dołączył:
    27 Wrzesień 2011
    Wiadomości:
    73
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    null
    null null
    To kto może załatwić jakiś rabacik ?
    Kamerka by sie przydała

    Wysłano z HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e z użyciem Tapatalk
     
  8. Krwiak
    Offline

    Krwiak SysOp Administrator

    Dołączył:
    27 Maj 2008
    Wiadomości:
    2 415
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +10 / 1 / -0
    Followers:
    1
    Normalne jest, że im większa firma i więcej sprzedawanych marek tym mniejsze wsparcie dla danego produktu, dlatego odpowiedz mi proszę na następujące pytania, jeżeli to nie problem:

    Czy AB prowadzi wsparcie techniczne dla Synology?
    Jaki jest czas realizacji gwarancji?
    Jak możesz powiedz mi jeszcze czy sami coś naprawiają?
    Czy mają ludzi po szkoleniu w Synology?
    Numer do wsparcia technicznego dla Synology ?
     
  9. Piotrek
    Offline

    Piotrek System Engineer Q Specialist

    Dołączył:
    12 Luty 2011
    Wiadomości:
    144
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x69 Pro
    Ethernet:
    100 Mbps
    TS-x69 Pro 100 Mbps
    Krwiak no proszę wytłumacz mi jak to jest. Czy to nie chodzi przypadkiem o to że gdy kurs euro rośnie podwyższasz cenę? Nie sądzę że ty masz to na zamówienie. Poza tym na stronie jest wyraźnie zastrzeżone że rzekomo masz zapasów na stanie, ale dlaczego miałbyś tracić i mieć te parę złoty taniej?

    Zostało to zrobione po cichu, ponieważ jeżeli inni klienci byliby dla Ciebie ważni nie narażałbyś ich na kupno produktów Synology z takiego źródła (Na tą stronę mógł ktoś trafić dzień przed twoim kasowaniem i kupić w jednym ze sklepów.). Kto mówi o informowaniu o praktykach innych firm. Strona była na twoim serwerze, ty nią zarządzałeś i mogłeś po prostu poinformować, aby uniknąć zarzutów o zwalczaniu innych sprzedawców. Proste i logiczne. Tak jak informujesz wszędzie że kamerki Etrovision to doskonały dodatek do Synology, czy że świetnie sprzedają się Buffalo z dyskami. Może warto pomyśleć o takim nazwę to "zakątku prasowym" właściwie firmowym.

    Dlaczego z góry zakładasz że jak jest coś taniej niż u ciebie w sklepie jest podróbą i ludzie ogólnie kłamią i oszukują = są źli. Ta cena to wyłącznie marża.

    Mam nadzieję że pisałeś to z przymrużeniem oka ;) Tak czy inaczej trochę się czepiasz, tekst pochodzi ze strony, a przytoczyłem go tylko i wyłącznie z powodu żebyś nie zarzucał że jest to firma z Ukrainy, albo jakaś, która ma towar nie wiadomo od kogo, a z tego co się dowiadywałem oni zaopatrują się bardziej na zachodzie niż na wschodzie Europy.

    Trochę to zbędne i nie miałem zamiaru zwracać na to większej uwagi. Coś żeby wiecej napisać rozumiem.
    Właśnie że największy jest najtańszy, a co za tym idzie i najlepszy - zapomnij chociaż na chwilę że ludzie są źli ;)

    Odnośnie EPA Care Pack:

    To akurat przeczytałem powyżej.

    Czy aby na pewno mówimy o tym samym?

    ds212 - 1091pln
    ds212+ - 1272pln
    Nie to Ty czytaj dokładniej odnośnie wraz to wydawało mi się że piszę się łącznie - ale może i w tym przypadku się mylę, bo jakże inaczej.

    Wiesz co to już trzeba nie wiem kim być żeby wypowiedzi, które podparte są konkretnymi argumentami i faktami (m.in. linki) nazywać dziwnymi.

    Łupie tematy handlowe, bo niektórzy chcą zamydlić oczy innym. Puszczają ostatnio jakieś reklamy w TV UOKiKu o zmowach cenowych.

    Może i faktycznie z marżą nie przesadzasz, ale widocznie są firmy, które potrafią zbijać ceny.

    Prowadząc własną firmę z krytyką też trzeba czasami się pogodzić.

    Ale zaraz może innym tak strasznie nie zależy na tym wspaniałym wsparciu. Wsparcie wsparciem, a jak co do czego przyjdzie totalna olewka. Co innego jakby wsparcie obejmowało diagnozę albo rozwiązywanie problemów na miejscu u użytkownika to wtedy ok, ale co mi z takiego telefonicznego, albo wiem jak coś zrobić, albo nie wiem, a naprowadzanie przez telefon często mija się z celem - bo osoba nie widzi problemu na żywo. Co do gwarancji słyszałem że sprzęt jest bezawaryjny, z resztą chyba sam wiesz że dziadostwa i badziewia nie sprzedajesz.

    Jeżeli Ciebie to interesuję możesz się zapytać.
     
  10. Krwiak
    Offline

    Krwiak SysOp Administrator

    Dołączył:
    27 Maj 2008
    Wiadomości:
    2 415
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +10 / 1 / -0
    Followers:
    1
    Zapytaj w AB robią dokładnie tak samo, a to dziwne nie uważasz taka duża firma, niby sprzęt mają na magazynie i takie praktyki jak EPA stosują :-(

    A może jednak zależy ? Najlepsze jest to, że jest ono za darmo :)

    Jakieś przykre doświadczenia?

    A kto ci powiedział, że tylko przez telefon, korzystałeś kiedyś z programu TeamViewer? Pewnie nie bo w AB wsparcia nie mają zresztą telefonów też nie odbierają więc skąd miałbyś wiedzieć ile tak naprawdę można zdalnie zrobić :) Większość problemów jak do tej pory rozwiązujemy zdalnie, dzięki temu nie trzeba bez sensu wysyłać serwera, mamy zapewnioną ciągłość pracy, a to jest ważne w przypadku firm gdzie czasami taki serwer jest jedyny na którym są przechowywane ważne dane firmowe.

    Sprzętowo jest praktycznie bez awaryjny, jednak jest to sprzęt gdzie wiele rzeczy można skonfigurować i potrzebna jest spora wiedza, aby to wszytko ogarnąć. Gwarancja nie obejmuje tylko sprzętu, obejmuje również software. Ja wiem, że co niektóre firmy działają na zasadzie przesuwania pudełek, byle sprzedać i zapomnieć, później mają klienta w d... niech se radzi sam.

    No własnie, sprzedać zapomnieć, zero pomocy tyle w tym temacie.
     
  11. xmir
    Offline

    xmir Systems Admin... Q's Expert

    Dołączył:
    12 Marzec 2010
    Wiadomości:
    267
    Miejscowość:
    Łódź
    Local Time:
    06:44
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS211j,DS410,DS413,RS409,XPenek
    Ethernet:
    802.11ac
    null 802.11ac
    :x a miało być tak fajnie :evil: :roll:
    --------------------------
    :shock:
     
  12. grzegorzsa
    Offline

    grzegorzsa Network Architect Q's Professional

    Dołączył:
    27 Wrzesień 2010
    Wiadomości:
    542
    Local Time:
    04:44
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    1
    Synology:
    DS710+, DS411+
    Fajnie nie zawsze znaczy miło i bez problemów czy też różnicy zdań.
     
  13. sirm
    Offline

    sirm System Engineer Q Specialist

    Dołączył:
    23 Maj 2009
    Wiadomości:
    166
    Local Time:
    04:44
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS209+II
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Cena ceną, ale do mnie przemawia to co pisze Krwiak. Klient ma wybór. Taniej z wątpliwym wsparciem (być może nie będzie potrzebne), lub drożej, ale ze wsparciem.

    Ja dam inny przykład.
    Ogólnie dużo kupuję w necie, zawsze sprawdzam i porównuje ceny.
    Jakiś czas temu kupowałem lodówkę dla rodziców. Normalnie pewnie kupiłbym w necie, bo tam zwyczajniej tanie.
    No, ale pojechałem do takiego małego, sprawnego i polecanego sklepiku AGD, gdzie ceny zwykle też mieli bardzo dobre, jak na sklep fizyczny.
    Okazuje się cena droższą, tak ze 200 zl. Wdałem sie w dyskusję i co się okazało. Właściciel pokazał mi ceny u dystrybutora u którego bierze - były minimalnie wyzsze niż w dużym sklepie internetowym (było to wtedy chyba morele.net czy inne agito). Wyglądało na to, że sklep w necie brał sprzet od dystrybutora z Niemiec (chodziło o sprzęt Boscha).

    porownanie
    sklep w necie
    + taniej
    - nie zawsze szybciej
    - w cenie kurier podwozi pod klatkę i nie wnosi (mówie o gabarytach)
    - sprzęt od dystrybutora z zagranicy.
    - w przypadku jakichs problemów, muszę sprzet zapakowaćm znieść i czekać na kuriera.


    sklep lokalny
    - drożej
    + szybka realizacja
    + panowie wnieśli i rozpakowali w cenie
    + sprawdzili sprzęt (miałem przypadek, że sprzęt przyjechał do nich do sklepu uszkodzony)
    + w razie jakiejś awarii czy wymiany, mam możłiwość szybkiego dogadania się ze sklepem, bo przecież też za to odpowiada.

    W tym wypadku zarobił sklep lokalny.
    W przypadku obecnej dyskusji, IMO sytuacją jest bardzo podobna.
     
  14. Anonymous
    Online

    Anonymous Guest

    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Ja kupilem Kamerki Etrovision EV 8580U-C zew IP66 pracuja od -25 stopni C w zime bez zarzutu póki co bardzo dobrze uszczelnione kamery z podwójnymi o-ringami na każdej ze śrub obudowy z przejściem przewodu klasy IP66 kamerka 2Mix w obudowie wandalodpornej z diodatmi IR zasieg 15 m działa 24 H oświetlenie diodami w nocy dobrze działa nie mam z tymi kamerami żadnego problemu spokojnie moge polecić , posiadam również podobny model tylko wew EV 8581U-C taka sama jak powyżej z tym że nie ma klasy szczelnośći IP66 na zew, bo to kamera do środka parametry pracy takie same , Dodatkowo kamery obsługują standard ONVIV i PSIA , tak więc nie musi być tego modelu na liście kompatybilności ale Etrovision dobrze współpracuje z Synology i teraz w DSM 4.0 dodali moje konkretne modele do listy i Stacja Monitoringu teraz wykorzystuje kamerę w pełni wcześniej miałem pewne ograniczenia doty obszaru wykrywania rucho i nie tylko tak czy inaczej kamerki warto kupić te , do Synka gdyż nie będzie z nimi szczególnych problemów , wykonanie samego sprzętu jest bardzo solidne.
     
  15. redi
    Offline

    redi Enterprise Admin... Q's Architect

    Dołączył:
    6 Wrzesień 2009
    Wiadomości:
    613
    Local Time:
    04:44
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    2
    Synology:
    DS109, DS213+, DS415+
    Jakie radzicie kamery takie do 400 zł z wifi i jak to chodzi?
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Odrzuć powiadomienie.