1. Cześć Gość. Przeglądasz forum dzięki firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

Ukryte dane...

Dyskusja w 'File Station' rozpoczęta przez użytkownika Jazz, 19 Wrzesień 2015.

Ładowanie...
  1. Jazz
    Offline

    Jazz Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    13 Wrzesień 2015
    Wiadomości:
    3
    Local Time:
    21:25
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS413
    Witam,

    posiadam DS413, DSM 5.2-5592 update 4, dwa dyski 3TB. Po zsumowaniu danych ze wszystkich folderów w File Station wychodzi mi, że mam jakieś 1TB danych ale faktycznie nie mam miejsca na NAS (przy zapisie dostaje komunikat, że brak miejsca, diagnostyka wskazuje że mam kilka GB wolnego miejsca). Czy jest jakiś program do przeanalizowania zasobów aby sprawdzić co zajmuje przestrzeń na dyskach? Poprzednio miałem Time Machine na tym NAS który zapełniał mi przestrzeń. Folder do którego zapisywały się backupy z maca został usunięty w Panel Sterowania/Folder współdzielony/ ale wygląda że to nie spowodowało usunięcia danych (taki był zamysł).

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za porady.

    Jazz
     
  2. Zoltar
    Offline

    Zoltar Enterprise Admin... Q's Architect

    Dołączył:
    4 Listopad 2013
    Wiadomości:
    871
    Miejscowość:
    pomorskie
    Local Time:
    21:25
    Oceny:
    +18 / 0 / -0
    Followers:
    1
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS 216, DS216j, DS213j
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Czy używasz CloudStation? Jeśli tak to dla ilu użytkowników i ile wersji utrzymujesz? Najczęściej to właśnie CloudStation zabiera dużo przestrzeni bo ją sobie rezerwuje potrzeby synchronizacji
     
  3. Jazz
    Offline

    Jazz Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    13 Wrzesień 2015
    Wiadomości:
    3
    Local Time:
    21:25
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS413
    Kiedyś się bawiłem chmurą ale nie używałem tego jakoś "produkcyjnie", teraz jak chcę wejśc mam taki komunikat jak na screenie.
     

    Załączone pliki:

  4. ded
    Offline

    ded Enterprise Admin... Q's Architect

    Dołączył:
    20 Maj 2013
    Wiadomości:
    768
    Miejscowość:
    Ciechanów
    Local Time:
    21:25
    Oceny:
    +14 / 1 / -1
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Synology:
    Dell T20 G3220 + XPEnology
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Ja obstawiam że ustawiłeś jakiś limit o którym nie pamiętasz.
     
  5. seta22
    Offline

    seta22 Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    23 Kwiecień 2015
    Wiadomości:
    8
    Local Time:
    21:25
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS 115j
    Witam wszystkich ,Podepnę się pod ten temat bo mam ten sam problem co kolega wyżej ,posiadam DS115j dysk 2TB swoich danych mam jakieś 500GB a pokazuje mi ze mam zajete 1,4TB w czym moż być problem i jak to rozwiązać dodam ze ja używam CloudStation
    Proszę Was o Pomoc i pozdrawiam
     
  6. psman
    Offline

    psman System Engineer Q Specialist

    Dołączył:
    30 Grudzień 2013
    Wiadomości:
    137
    Local Time:
    23:25
    Oceny:
    +7 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Baza Cloud Station po dłuższym czasie zajmuje sporo. Odinstaluj i zainstaluj na nowo. Wtedy baza powinna zostać wyczyszczona i miejsce powinno wrócić. Oczywiście wszystkie poprzednie wersje plików zachowywane przez Cloud Station zostaną usunięte.
     

Poleć tę stronę