1. Cześć Gość. Czy wiesz, że według analizy rynku urządzenia:

    • QNAP - stanowią 63% rynku,
    • Synology i pozostali - tylko 37% rynku?

    To forum przeglądasz dzięki sponsorowi - firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

QuickConnect - Nie można połączyć się z serwerem DS

Dyskusja w 'Pytania' rozpoczęta przez użytkownika Bodi, 24 Marzec 2014.

Ładowanie...
  1. Bodi
    Offline

    Bodi Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    1 Styczeń 2013
    Wiadomości:
    8
    Local Time:
    19:22
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS112+
    [section=board][h]Serwer[/h]
    [strong]Numer seryjnyX-(/strong] C7KQN00541
    [strong]ModelX-(/strong] DS112
    [strong]FirmwareX-(/strong] inne DSM 5.0-4458
    [strong]Zainstalowane paczkiX-(/strong]
    Show Spoiler
    Photo Station
    Video Station
    Audio Station
    Download Station
    Cloud Station
    Perl
    Serwer Multimediów
    Time Backup

    [strong]Z jakich usług korzystaszX-(/strong]
    Show Spoiler
    Web Station
    Web Dav
    FTP
    DLNA

    Asus RT-N66U[strong]ISPX-(/strong]sieć lokalna Infor-Net[/section]
    [section=server][h]Inne[/h]
    [strong]UżywamX-(/strong] do celów prywatnych
    [strong]Model dyskuX-(/strong] WD30EFRX-68AX9N0
    [strong]System operacyjnyX-(/strong] Windows[/section]
    [section=problem][h]QuickConnect - Nie można połączyć się z serwerem DS[/h]
    Po zainstalowaniu DSM 5.0-4458 uruchomiłem QuickConnect. Fajnie chodziło łączenie przez QuickConnect ID, tym bardziej, że nie interesowało mnie czy jestem w sieci LAN, czy poza. Nic nie zmieniałem w ustawieniach, przekierowaniach portów itd. (korzystam bardzo ostrożnie z serwera) i dzisiaj po zalogowaniu do mojego Centrum MyDS i kliknięciu na ID po kilkudziesięciu sekundach dostaję komunikat:
    \"Nie można połączyć się z serwerem DiskStation.
    Sprawdź następujące ustawienia.
    -Wprowadzono prawidłowy adres.
    -Serwer DiskStation jest włączony i połączony z Internetem.\"
    Adres jest ok, DS jest widoczny w Internecie (łączę się po IP zewnętrznym), więc nie wiem dlaczego nie mogę się połączyć. Oczywiście wszystkie usługi korzystające z QuickConnect ID również się nie łączą, a jak wpiszę IP to się łączą.
    W Panelu Sterowania usługa QuickConnect jest włączona i jak kliknę w link obok DSM lub Photo Station, to również wyświetla się strona z powyższym komunikatem.[/section]
     
  2. Leszek1974
    Offline

    Leszek1974 Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    7 Październik 2014
    Wiadomości:
    7
    Local Time:
    19:22
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS214play
    U mnie jest to samo. Czasem się łączy czasem nie nie wiadomo dlaczego
     
  3. Bodi
    Offline

    Bodi Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    1 Styczeń 2013
    Wiadomości:
    8
    Local Time:
    19:22
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS112+
    Ja to chyba wyczaiłem - wina leży po stronie usługodawcy QuickConnect.
    Kiedyś dostałem z supportu taką odpowiedź:
    "It should be caused by QuickConnect server stability few days ago and we have fixed it. Please reboot your DiskStation and see if now QuickConnect ID could work well."
    Trzeba uzbroić się w cierpliwość i poczekać, aż serwer QuickConnect będzie stability.
     
  4. Leszek1974
    Offline

    Leszek1974 Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    7 Październik 2014
    Wiadomości:
    7
    Local Time:
    19:22
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS214play
    Wyczaiłem o co biega. trzeba w zaawansowanych wyłączyć DSM odptaszkować i hula
     
  5. BWaliszewski
    Offline

    BWaliszewski System Engineer Q Specialist

    Dołączył:
    10 Październik 2009
    Wiadomości:
    188
    Miejscowość:
    Poznań
    Local Time:
    19:22
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    1
    QNAP:
    null
    Synology:
    RS'y, DS'y... co tam wyprodukują
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Odświeżę troche temacik... miałem podobnie - Quickconnect przestał mi się łączyć z Synology. Nie znam powodu - bo nic w mojej sieci się nie zmieniło, ot po którymś update - przestał działać. Wyłączyłem usługę [zatwierdziłem], włączyłem ponownie -> zaawansowane i usunąłem z listy DSM, zatwiersziłem i... ruszyło. quicconnect chodzi - choć przyczyny nadal nie znam.