1. Cześć Gość. Przeglądasz forum dzięki firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

Pomoc "nie udało się uruchomić wewnętrznej usługi systemowej..."

Dyskusja w 'Pytania' rozpoczęta przez użytkownika und3r, 10 Styczeń 2018.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

ProNAS - Forum serwerów plików Synology. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. und3r
    Offline

    und3r Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    22 Kwiecień 2011
    Wiadomości:
    7
    Local Time:
    07:26
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS110j
    Dzień dobry, W moim wysłużonym DS110j pojawił się niepokojący problem... Niepokoi mnie on przede wszystkim dlatego, że pojawił się "sam z ............. ... ... ............ ....... ........ . .............. ........... ..... .......... ......... ........ ....... . ........ .. .......... .. ............ ........ ........ ... ..... ...... ... ...... ......... . . .... ............ ... ....... . ...... ........ ............................... ..... .. .... .......... ....... ......... .............. ...... ........ ..... . ......... ... .... ....................... ...... .. ... ........ .............. .......... .... ......... . .................. .......... ...... ........ .... . .......... .......... ...... .... .... ..... ........ ... .......... ... ....... ... .... .................. ........ .. ............ .......... ... ....... ...... ........ ... .......... ..... .... ................ ..... ...... .......... .. ........... ......... ......... ................ ..............