1. Cześć Gość. Przeglądasz forum dzięki firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

Nadal widoczne usunięte foldery po DLNA.

Dyskusja w 'Photo Station' rozpoczęta przez użytkownika dziubas111, 21 Czerwiec 2015.

Ładowanie...
  1. dziubas111
    Offline

    dziubas111 Entry Technician Q Associate

    Dołączył:
    8 Czerwiec 2012
    Wiadomości:
    47
    Local Time:
    12:52
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS212j
    Witam wszystkich !!!
    Może ktoś z Was spotkała się z podobnym problemem.W aplikacji Photo Station w każdym z klientów DLNA np. Bubble UPnP (i innych) jak i na TV (Samsung) widoczne są foldery które dawno już zostały usunięte z DS a jednak widać je w tych klientach oczywiście zawartość byłych zdjęć jest widoczna ale są niedostępne. Czy wiecie może jak pozbyć się tego upierdliwego problemu ?
    Oczywiście dodam że wszystkie podstawowe rzeczy zostały wykonane..np. ponowne indeksowanie katalogu.
     
  2. Zoltar
    Offline

    Zoltar Enterprise Admin... Q's Architect

    Dołączył:
    4 Listopad 2013
    Wiadomości:
    871
    Miejscowość:
    pomorskie
    Local Time:
    12:52
    Oceny:
    +18 / 0 / -0
    Followers:
    1
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS 216, DS216j, DS213j
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Próbowałeś ponownej indeksacji multimediów?
     
  3. dziubas111
    Offline

    dziubas111 Entry Technician Q Associate

    Dołączył:
    8 Czerwiec 2012
    Wiadomości:
    47
    Local Time:
    12:52
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS212j
  4. Stanley99
    Offline

    Stanley99 Network Architect Q's Professional

    Dołączył:
    26 Listopad 2013
    Wiadomości:
    464
    Local Time:
    12:52
    Oceny:
    +3 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS214play
    A w którym miejscu to robiłeś? (tak dla pewności...)
     
  5. BlachaP
    Offline

    BlachaP Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    7 Październik 2016
    Wiadomości:
    1
    Local Time:
    14:52
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    null
    null null
    Podepnę się do tematu:

    Posiadam dysk sieciowy Synology DS.-115j na którym znajduje się tylko jedno, moje konto utworzone podczas pierwszego uruchomienia dysku i jego konfiguracji. Na dysku znajdują się 3 domyślne foldery medialne (photo, video, music) w których umieszczam swoje pliki. Jeśli chodzi o pliki wideo i muzykę to przesyłanie plików realizuję za pośrednictwem File Station. Ze zdjęciami był kłopot gdyż „wrzucanie” ich za pomocą Photo Station trwało bardzo długo (konwersja) więc „przesiadłem” się na Photo Station Uploader. Wcześniej jednak, do Photo Station nieopatrznie przeniosłem folder (nazwijmy go głównym – znajduje się na dysku zewnętrznym komputera stanowiącym kopię zapasową danych) zawierający podfoldery z plikami zdjęć z poszczególnych lat. Operację tą szybko anulowałem, a następnie usunąłem znajdujące się w folderze „photo” foldery, które później przeniosłem za pomocą uploadera. Obecnie mam taką sytuację, że w aplikacji Photo Station oraz File Station (zarówno wersji na PC i mobilnej) w folderze photo widoczne są foldery przeniesione uploaderem przyporządkowane poszczególnym rocznikom wykonania zdjęć. W przypadku wyświetlania zdjęć w urządzeniach za pośrednictwem DLNA oprócz wymienionych wyżej folderów oznaczonych poszczególnymi latami widoczny jest folder „główny” z podfoderami, które wcześniej chciałem przenieść, ale po anulowaniu operacji usunąłem z dysku NAS. – tak jak pisałem wcześniej folderu tego nie ma w File Station i Photo Station. Po otworzeniu tego folderu widoczne są podfoldery, które są puste – nie zawierają żadnych plików.

    Stąd moja prośba o wytłumaczenie jak to możliwe, że w aplikacjach „przeglądarkowych” brak jest folderu głównego i znajdujących się w nim podfolderów (które de facto zostały usunięte z NAS-a po anulowaniu operacji) i tak powinno być, natomiast w połączeniu DLNA foldery te widać? No i kolejne pytanie: W jaki sposób usunąć ten folder (z podfolderami) by nie był widoczny (lubię porządek w zbiorach J). Próbowałem reinstalacji aplikacji (m.in. KODI itp.), czyszczenia danych tych aplikacji jednak bez powodzenia. Żadna z tych aplikacji nie posiada także opcji „usuń” dla danych folderów. Dodaję, że próbowałem ponownej indeksacji plików, ale nie pomogło.

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
     

Poleć tę stronę