1. Cześć Gość. Przeglądasz forum dzięki firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

Udzielamy pomocy Komunikat o uszkodzonym wolumenie

Dyskusja w 'Pytania' rozpoczęta przez użytkownika philips, 15 Maj 2017.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

ProNAS - Forum serwerów plików Synology. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. philips
    Offline

    philips Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    24 Styczeń 2014
    Wiadomości:
    12
    Local Time:
    17:12
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS213j
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Witam serdecznie. Niestety status jednego z moich dwóch dysków oznaczony został jako uszkodzony. Szybki test SMART wykazał, że dysk uległ awarii . ....... .. .......... ........ . ......... .... ........ ....... .......... ............. ..... ...... ....... ....... .... ............. ........ ........... ..... . ........... . .......... .... . ........ ................. ....................... ..... ............ . .... .... ... ...... ......... . ...... ... ... ....... ....... .. ..... ....... ....... .......... ........ ..... ....... ........ ........ . ......... ........ . ..... . .... ............ ... ......... ...... .... ..... .... . ...... ....... ....... ..... .. .......... .............. ............. ... .. ....... ........ .......... ... ...... ............. .... ..... . ............ ......... .. .... ...... ...... .... ......... .. ....... ...... ...... ............. ............................................................... ...................... ...... .............. . . ....... .... ... ..... ... ............. . . ....... .... ... ..... ... ......... .............. ...... .... ..... ... ....... ......