Udzielamy pomocy Hyper backup - problem z backupem pakietów Drive i Office

Dyskusja w 'Kompatybilność Oprogramowania i Sprzętu' rozpoczęta przez użytkownika apabisek, 8 Maj 2018.

  1. apabisek

    apabisek Nowy użytkownik Noobie

    Dzień dobry
    Mam zainstalowane dwa pakiety na synology 1515+: drive oraz office
    Problem polega na tym, że w narzędziu udostępnionym przez firmę synology Hyper Backup nie mogę ich zarchiwizować.
    Zaznaczone pakiety do archiwizacją zostały odznaczone a na ich ikonkach pojawił się czerwony wykrzyknik z komunikatem:

    "Nie można utworzyć kopii zapasowej aplikacji. Spróbuj rozwiązać
    następujące błędy przed kontynuowaniem procesu.

    Version incompatibility found. Pleas use multi-version task."

    Czy ktoś może wie, gdzie mogę to / lub co przełączyć na tzw. multi-version aby backup zaczął działać ?

    Pozdrawiam
    Adam
     

    Załączone pliki:

  2. Zoltar

    Zoltar Zarejestrowany Noobie

    A czy Hyper Backup jak i Drive oraz Office masz w najnowszych wersjach? Może musisz zainstalować jakąś aktualizację?
     
  3. apabisek

    apabisek Nowy użytkownik Noobie

    Wszystkie aplikacje mam w najnowszych wersjach (przynajmniej tak mi się wydaje)
    Hyper backup: 2.1.7-0713
    Drive: 1.0.2-10275
    Office: 3.0.3-2143
    Nie znalazłem do tego aktualizacji... :-(

    Może ktoś zna inną wskazówkę...
    Adam
    [DOUBLEPOST=1526668509,1525983891][/DOUBLEPOST]czy nikt nie wykonuje backup'a tych aplikacji....?
    Pozdrawiam
    Adam
     
  4. Zoltar

    Zoltar Zarejestrowany Noobie

    Ja wykonuję backup Drive'a ale nie mam tego problemu