1. Cześć Gość. Przeglądasz forum dzięki firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

Pomoc [Cloud station sharesync] Co robię nie tak - nie synchronizują się pliki w folderach

Dyskusja w 'Pytania' rozpoczęta przez użytkownika brunoted, 9 Wrzesień 2017.

Ładowanie...
Tagi:
  1. brunoted
    Offline

    brunoted Passing Basics Beginner

    Dołączył:
    11 Listopad 2012
    Wiadomości:
    27
    Miejscowość:
    3City
    Local Time:
    10:53
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS112
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Mam DS216+II (1) z Cloud server i DS112 (2) z Cloud station sharesync.
    Skonfigurowałem połączenie, wybrałem folder do synchronizacji z katalogu public - żeby na początek nie brać wszystkiego do synchronizacji.
    (2) pobiera foldery ale już plików nie.
    Co robię źle?
    Aplikacja informuje, że wszystko jest aktualne i ani myśli pobierać pliki.

    Sprawa nieaktualna - jak wróciłem po kilku godzinach to pliki się zsynchronizowały - widocznie na początku musi to zabrać trochę czasu. Sprawdziłem synchro działą w obie strony.
    Martwi mnie natomiast to, że nie przenoszą się uprawnienia. Tam w ustawieniach jest taka nieaktywna lista coś z uprawnieniami - ale wyraźnie napisane, że synchronizacja bez uprawnień i czegoś tam jeszcze. Czy można to zmienić?
    cloud share sync zaawansowane.PNG
     

Poleć tę stronę