1. Cześć Gość. Przeglądasz forum dzięki firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

Pomoc Brak aktualizacji DSM dla DS212j

Dyskusja w 'Firmware (Dyskusja)' rozpoczęta przez użytkownika Busol, 14 Czerwiec 2017.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

ProNAS - Forum serwerów plików Synology. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. Busol
    Offline

    Busol Entry Technician Q Associate

    Dołączył:
    11 Lipiec 2012
    Wiadomości:
    53
    Local Time:
    17:11
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS212j
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Od pewnego czasu Synology zgłasza mi problem z pobraniem aktualizacji DSM. Komunikat informuje aby sprawdzić połączenie internetowe ale już wiem, ... .. ... .... ......... .. ........... ....... .. ..... ......... ...... ... ....... ........ ...... ......... ...... .............. .. ...... .. .................... ..... ... ......... ....... ............. .................. ....... .......... .... ... ........... ...... ............ ........ ... ....... ..... ... ...... .... ....... .... ......... .............. .. ...... ...... .... ........... ..... ... ............. ...... ... ...... .......... ..... .......... . ........ ......... . ...... ... ......... ......... ...... .......... .... ............ ..... ..... .. ........ . . ..... ........ ....... ..... ... ... .......... ........ .. ...... ... ..... ... ... ..... .... ....... ..... .... .........