1. Cześć Gość. Przeglądasz forum dzięki firmie QNAP oraz zespołowi QNAP Club Polska.

Zarządzanie firmą a NAS (magazyn, faktury, baza klientów)

Dyskusja w 'Do czego wykorzystujemy Synology?' rozpoczęta przez użytkownika maryś, 6 Luty 2010.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

ProNAS - Forum serwerów plików Synology. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. maryś
    Offline

    maryś Zarejestrowany Noobie

    Dołączył:
    27 Marzec 2009
    Wiadomości:
    31
    Local Time:
    05:52
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    nie mam
    Witam, Chodzi o "sieciowe" zarządzanie firmą. Chciałbym aby program do zarządzania firmą czyli magazyn, faktury, bazy Klientów itp. można by stosować sieciowo przy wykorzystaniu ... ............. ... ...... .............. . ........... ................ ....... ........ . ....... ...... .... .. ............... .... ....... ................ ... ................ .............