Konfiguracja routera...

Masz jakieś pytanie odnośnie produktu Synology? Napisz tu!

Konfiguracja routera...

Postprzez siwyyy77 » 6 sie 2011, o 02:06

Nabyłem wczoraj DS211j wsadziłem w nie 2x2TB Seagate skopiowałem na nie zawartość kompa i laptopa które współdzieliłem do tej pory w domowej sieci... No i jeszcze zaktualizowałem DSM do najnowszej 3.1
Teraz jako, że jestem zielony następują schody :( jak skonfigurować router którego nie ma w EZ-internet, napisałem co prawda do synology o przetestowanie i umieszczenie go na liście, ale wątpię by to zrobili z racji niskiej klasy sprzętu.

Najpierw zacznę co mam i co chciałbym uzyskać;
Mam więc neta z UPC 50 mega, dostałem/wcisnęli mi modem/router Thomson TWG870, który do tej pory mi wystarczał i jedyne co zmieniałem w ustawieniach to hasła sieci jak i dostępu do routera, oraz dmz host (ip laptopa który ssał torrenty)
Od ponad roku nie miałem problemów z nim więc byłem/jestem zadowolony, zarówno po kablu jak i wifi wyciągałem praktycznie max transfer :)

Do routera, że go tak będę nazywał ;) mam podpięte kablem;
PS3
Odtwarzacz sieciowy dune
TV
Komputer stacjonarny
i bezprzewodowo laptop standart N

Teraz odpiąłem TV bo w zasadzie tam nie potrzebuje sieci i podpiąłem Synka.

Do czego potrzebuję Synka;
-Dysk sieciowy z którego zasobów będą czerpać laptop, komputer jak i odtwarzacz sieciowy (muza, film) oraz netbook ale już poza siecią domową
-Klient torrent, z możliwością dostępu poza siecią domową
-album foto widoczny z zewnątrz

na razie tyle, z czasem będę zapewne poznawał testował inne funkcje.
Tu instrukcja routera; http://www.upc.pl/pdf/upc_instrukcja_ob ... 870-eu.pdf
byście widzieli ubogość konfiguracji (dla mnie jest ich aż za wiele :twisted: )
Czas na pytania...
1; Czy ten router wystarczy do tych zadań o których mowa wyżej :?: ew. czego nie osiągnę :?: w czym mnie będzie ograniczał :?: Czy transfer z synka do sieci domowej i na odwrót byłby wyższy gdybym miał prawdziwy ROUTER ;)